Vysvětlíme si základní principy online marketingu a sociálních sítí. Reklama, obsahový marketing a zbraně vlivu.

Digitální recruitment
Nábor přes sociální sítě a HR marketing.

HR marketing, sociální sítě,
osobní brand a další
moderní postupy.

Uvidíte řešení z praxe,
a případovky z domova
i ze zahraničí.

Doporučíme vám množství
nástrojů a aplikací pro
efektivní recruitment.

“Školení určitě doporučuji. Je praktické, přátelské a namotivuje. Kluci ukazují i výsledky, které potvrdí, že HR marketing má smysl a vyzkoušíte si nějaké vlastní příspěvky.”
Lenka Šedová, Heineken

“Školení je velmi užitečné, protože propojuje HR a marketing. Ocenila jsem tipy na užitečné nástroje a ukázky z praxe.”
Barbora Moravcová, Banka Creditas

“Na školení jsem si ujasnil některé mé připravené postupy, dostal jsem řadu tipů na téma „jak být vhodně s kandidátem v kontaktu“, takže za sebe školení doporučuji všem recruiterům a manažerům recruitmentu.”
David Koláček, Seznam.cz
Školením prošlo přes 500 lidí. Například z těchto firem:












Termíny školení
sleva 5 %
pro 2 účastníky
sleva 10 %
pro 3 účastníky
sleva 15 %
pro 4 účastníky
22. června 2022
Místo: Praha
Cena: 8 900 Kč bez DPH
Vyprodáno
21. září 2022
Místo: Praha
Cena: 8 900 Kč bez DPH
Vyprodáno

#digitalnihr

anna_ondruchova
Skvělé školení #DigitalniHR s @matejmatolin a @michalhardyn. Děkuji @atlasgroupcz za možnost tady být!
Mám hlavu plnou nápadů! ???? Těším se na jejich realizaci. ????

#digitalnihr

renatamiltova
Jedno z nej školení ever #newfriends #meetingpeople #channelpartners #digitalnihr #etnorestaurant #education #hrmanager #wine #goodmode

#digitalnihr

Michal Hardyn
Letošní první školení s Matěj Matolín. Školíme DigitalniHR pro skvělé účastníky z firem jako Iveco, VZP, Billa, Manpower, Continental nebo Zonky.
???? účastníci z celé ČR – od západních Čech, přes České Budějovice až po Beskydy
???? školíme Facebook, Instagram, video, chytré sourcing nástroje, sourcing aplikace, employer branding a brand recruitera

#digitalnihr

hana_slacalkova
Vyměnit roli přednášejícího za účastníka je někdy super ❤️✌️Díky @lostgirl_cz za super pokec ???? #digitalnihr #hr #prague #czechrepublic #czechgirl #lovemyjob

#digitalnihr

nelka_fecsuova
Dnes sa vďaka #henkelslovensko školim na tému #digitalnihr a sociálne siete. Nádherný deň plný úžasných informácií ❤️????
@henkeltalent #thankful #praha #learning #HR #slovakiagirl #trip #business #workshop #food #vegan #smile

#digitalnihr

Michal Hardyn
Slavíme 3 roky od doby, kdy jsme připravili první školení s know-how z HR a recruitmentu a nazvali jej Digitální HR. ???????? Znáte to, jak se říká, že ten čas hrozně rychle letí? Je to pravda. ????????
Za 3 roky prošlo školením DigitalniHR přes 300 účastníků z více než 100 firem.

#digitalnihr

Lenka Bráborcová
Neustále se vzděláváme s Anna Votavová za pomoci špičkových specialistů na DigitalniHR – Matěj Matolín a Michal Hardyn. ????????????????
Je potřeba si rozšiřovat obzory. ???? Opravdu, věřte mi!
Na školení zapomenete i na význam slova nuda. Vážně. Kluci jsou opravdu ,,profíci“. Pak Vás vezmou s sebou i na skleničku. ????
Doporučuji! ????

#digitalnihr

Anna Ondruchová
Na školení DigitalniHR s Matěj Matolín a Michal Hardyn nám bylo řečeno, že pokud po lidech ve firmě chceme, aby se fotili/sdíleli příběhy na soc. sítě, psali články na blog, musíme jim jít příkladem. Musíme začít sami. Není totiž nic horšího, než tlačit lidi do něčeho, co my sami dělat nechceme.

#digitalnihr

Barbora Pazderová
Včerejší školení DigitalniHR můžu hodnotit jen pozitivně a říci, že jsem si opět skvěle vybrala. Děkuji klukům Matěj Matolín a Michal Hardyn za pohodovou atmosféru a školení plné užitečných informací z oblasti sociálních sítí. Pro mě opět otevření očí a plno nových nápadů.
Díky společnosti CENTRA a.s., že jsem se školení mohla zúčastnit

#digitalnihr

Michal Hardyn
Dneska vedeme s Matěj celý den školení DigitalniHR pro lidi z firem jako Seznam, Heineken, E.ON, Stock nebo Innogy.
???? dvě účastnice dorazily až z Košic
???? máme pravidelně účastníky ze ???????? – Košice jsou zatím asi nejvzdálenější místo, odkud k nám do Prahy na školení účastníci dorazili
Pracovní sešit:
Školením vás provede praktický pracovní sešit – cvičení, prostor pro poznámky a shrnutí nejdůležitějších tipů a nástrojů.
Celodenní občerstvení:
Během nabitého dne je k dispozici spousta výborné kávy, bagetek, ovoce, sýrů a sladkých dortů.
Dobré víno, pivo a drinky:
Školením nekončíme. Večer vás zveme na skleničku vína, pivo a drink a probereme cokoli dalšího, co vás zajímá.

Matěj prošel recruitmentem a HR v různých oborech od automotive, průmyslu, fintech až po IT. Má zkušenosti s náborem programátorů, manažerů i tisícovek pracovníků do výroby. Píše blog Lovec Hlav, moderuje podcast Nelidské Zdroje a je mentorem pro organizace Czechinvest, StartupYard a CzechCrunch Startup Academy.
Matěj Matolín

Veronika se stará o nábor ve startupu Shipmonk. Má za sebou rozsáhlé zkušenosti z firem jako Manpower, Logos, Ness, Dell EMC, Trask, NTT, Deloitte nebo Rossum.
Je HR nadšenec, speaker, specialistka na LinkedIn a na Employer Branding. Znát jí můžete jako autorku populárního podcastu Holky dRzý nebo jako mentorku v organizaci Femme Palette.
Veronika Prášková
Máte dotazy? Tady jsou odpovědi
Pro koho je tohle školení?
Pro každého, kdo řeší recruitment ve své firmě, tj. pro HR manažery, recruitery, speciality na employer branding, ale i pro majitele nebo CEO, kterým leží nábor opravdu na srdci a potřebují jej posunout na vyšší level.
Co si mám vzít s sebou?
Bude o vás dobře postaráno. Připravíme – pracovní sešit, psací potřeby, papíry, občerstvení. Do mailu vám zašleme instrukce, jak se k nám dostanete. Na vás bude dorazit s dobrou náladou.
Co všechno je v ceně školení?
Občerstvení, oběd, tištěné materiály, 15leté know-how v HR a digitálu, pracovní sešit s tahákem včetně seznamu osvědčených nástrojů pro HR, certifikát, posezení s lektory, kontakty pro vaše navazující dotazy a komentáře.
Jídlo je v ceně?
Ano, o jídlo a pitný režim je po celý den postaráno – snídaně, coffee breaky, společný teplý oběd a večerní drinky.
Vystavíte mi fakturu?
Ano, stačí vyplnit v přihlášce své fakturační údaje. Pokud nejste plátce DPH, napište to prosím do poznámky k objednávce, zkusíme najít řešení.
Jak můžu zaplatit?
Do 24 hodin od objednávky obdržíte informace k platbě do mailu. Zaplatíte bankovním převodem.
Jak jsou spokojeni předchozí účastníci?
Za 3 roky prošlo školením přes 500 účastníků z více než 100 firem. Účastníci se z firem vrací opakovaně. Pokud chcete znát reakce účastníků školení, mrkněte třeba do komentářů pod příspěvky na LinkedIn.
