Digitální recruitment

Nábor přes sociální sítě a HR marketing.

HR marketing, sociální sítě,
osobní brand a další
moderní postupy.

Uvidíte řešení z praxe,
a případovky z domova
i ze zahraničí.

Doporučíme vám množství
nástrojů a aplikací pro
efektivní recruitment.

Veronika Prášková

“Digitální recruitment od Matěje Matolína a Michala Hardyna můžu jen a jen doporučit. Po všech stránkách úžasná zkušenost. Supr získané vědomosti, poznatky, tipy a triky, vychytané tooly, parádní atmosféra, dobré jídlo, večer drink a networking.”

Veronika Prášková, Dimension Data

Lenka Šedová

“Školení určitě doporučuji. Je praktické, přátelské a namotivuje. Kluci ukazují i výsledky, které potvrdí, že HR marketing má smysl a vyzkoušíte si nějaké vlastní příspěvky.”

Lenka Šedová, Heineken

Barbora Moravcová

“Školení je velmi užitečné, protože propojuje HR a marketing. Ocenila jsem tipy na užitečné nástroje a ukázky z praxe.”

Barbora Moravcová, Banka Creditas

David Koláček

“Na školení jsem si ujasnil některé mé připravené postupy, dostal jsem řadu tipů na téma „jak být vhodně s kandidátem v kontaktu“, takže za sebe školení doporučuji všem recruiterům a manažerům recruitmentu.”

David Koláček, Seznam.cz

Školením prošlo přes 350 lidí. Například z těchto firem:

Termíny školení

sleva 5 %

pro 2 účastníky

sleva 10 %

pro 3 účastníky

sleva 15 %

pro 4 účastníky

5. února 2020

Místo: Vzletná, Praha

Cena: 8 900 Kč bez DPH

Vyprodáno

24. září 2020

Místo: Vzletná, Praha

Cena: 8 900 Kč bez DPH

Vyprodáno

22. října 2020

Místo: Vzletná, Praha

Cena: 8 900 Kč bez DPH

Posledních 7 míst

Chci se přihlásit

#digitalnihr

anna_ondruchova

Skvělé školení #DigitalniHR s @matejmatolin a @michalhardyn. Děkuji @atlasgroupcz za možnost tady být!
Mám hlavu plnou nápadů! 😍 Těším se na jejich realizaci. 🤩

#digitalnihr

Michal Hardyn

Letošní první školení s Matěj Matolín. Školíme DigitalniHR pro skvělé účastníky z firem jako Iveco, VZP, Billa, Manpower, Continental nebo Zonky.

👉 účastníci z celé ČR – od západních Čech, přes České Budějovice až po Beskydy

👉 školíme Facebook, Instagram, video, chytré sourcing nástroje, sourcing aplikace, employer branding a brand recruitera

#digitalnihr

hana_slacalkova

Vyměnit roli přednášejícího za účastníka je někdy super ❤️✌️Díky @lostgirl_cz za super pokec 😉 #digitalnihr #hr #prague #czechrepublic #czechgirl #lovemyjob

#digitalnihr

nelka_fecsuova

Dnes sa vďaka #henkelslovensko školim na tému #digitalnihr a sociálne siete. Nádherný deň plný úžasných informácií ❤️🍀
@henkeltalent #thankful #praha #learning #HR #slovakiagirl #trip #business #workshop #food #vegan #smile

#digitalnihr

Michal Hardyn

Slavíme 3 roky od doby, kdy jsme připravili první školení s know-how z HR a recruitmentu a nazvali jej Digitální HR. 🥳🎉 Znáte to, jak se říká, že ten čas hrozně rychle letí? Je to pravda. 🙈🚀

Za 3 roky prošlo školením DigitalniHR přes 300 účastníků z více než 100 firem.

#digitalnihr

Lenka Bráborcová

Neustále se vzděláváme s Anna Votavová za pomoci špičkových specialistů na DigitalniHR Matěj Matolín a Michal Hardyn. 👩‍🎓👨‍🎓

Je potřeba si rozšiřovat obzory. 🤯 Opravdu, věřte mi!

Na školení zapomenete i na význam slova nuda. Vážně. Kluci jsou opravdu ,,profíci“. Pak Vás vezmou s sebou i na skleničku. 🥂

Doporučuji! 💪

#digitalnihr

Anna Ondruchová

Na školení DigitalniHR s Matěj Matolín a Michal Hardyn nám bylo řečeno, že pokud po lidech ve firmě chceme, aby se fotili/sdíleli příběhy na soc. sítě, psali články na blog, musíme jim jít příkladem. Musíme začít sami. Není totiž nic horšího, než tlačit lidi do něčeho, co my sami dělat nechceme.

#digitalnihr

Barbora Pazderová

Včerejší školení DigitalniHR můžu hodnotit jen pozitivně a říci, že jsem si opět skvěle vybrala. Děkuji klukům Matěj Matolín a Michal Hardyn za pohodovou atmosféru a školení plné užitečných informací z oblasti sociálních sítí. Pro mě opět otevření očí a plno nových nápadů.

Díky společnosti CENTRA a.s., že jsem se školení mohla zúčastnit

#digitalnihr

Michal Hardyn

Dneska vedeme s Matěj celý den školení DigitalniHR pro lidi z firem jako Seznam, Heineken, E.ON, Stock nebo Innogy.

👉 dvě účastnice dorazily až z Košic

👉 máme pravidelně účastníky ze 🇸🇰 – Košice jsou zatím asi nejvzdálenější místo, odkud k nám do Prahy na školení účastníci dorazili

Program celodenního školení

09:00 - 09:30

Digitální marketing

Vysvětlíme si základní principy online marketingu a sociálních sítí, a jak je používat v recruitmentu.

NÁSTROJE: Google Alerts, Google Forms, Glassdoor, Indeed, Atmoskop, VimVic.cz, Recap.work, Chatboti.

09:30 - 10:45

Facebook

Nejdůležitější sociální síť slouží k efektivní komunikaci, budování brandu, personální inzerci, kampaním i sourcingu kandidátů. Bez znalosti Facebooku se dnes nikdo neobejde.

NÁSTROJE: Facebook, BusinessManager, FanPageKarma, Facebook Jobs.

10:45 - 11:15

Instagram

Instagram je nejrychleji rostoucí síť a v některých skupinách i oblíbenější než Facebook. Podíváme se, jak je možné Instagram využít v recruitmentu.

NÁSTROJE: Instagram, Instastories, Repost, Snapseed, Slidesome.

11:15 - 12:00

Náborové inzeráty

Jak napsat dobré inzeráty, připravit je pro sociální sítě a agregátory, a jak měřit jejich efektivitu.

NÁSTROJE: Google Slides, Google Analytics, ToneAnalyzer, Wordcount, Smartlook.

12:00 - 12:45

Oběd

13:00 - 14:00

Workshopy

Zvolte si workshop, který vás zajímá.

Workshop A – Digitální nástroje. Ukážeme si celou řadu šikovných nástrojů pro recruitment i sourcing.

Workshop B – Online reklama. Jak používat reklamní nástroje na Facebooku, Instagramu nebo Googlu. Nastavení kampaní, cílení, měření úspěšnosti.

14:00 - 15:00

E-mailing

Podíváme se na celou řada nástrojů a postupů, které dramaticky zefektivní komunikaci s kandidáty.

NÁSTROJE: IfNoReply, MailTrack, Calendly, MixMax, MailChimp, Bit.ly.

15:00 - 16:00

Osobní brand a zapojení zaměstnanců

Ředitel, manažeři, experti i recruiteři mohou svým osobním brandem dokázat daleko více než firemní marketing. Jak do náboru zapojit celou firmu.

NÁSTROJE: LinkedIn, SSI, Buffer, Pulse, Slideshare, Medium, StalkFace.

16:00 - 17:00

Video

Na sociálních sítích je video stále důležitější. Ukážeme si různé video formáty, jak je vytvořit, a jak sdílet s kandidáty. Natočíte si vlastní kariérní video.

NÁSTROJE: InstaStories, YouTube, Vimeo.

Pracovní sešit:

Školením vás provede praktický pracovní sešit – cvičení, prostor pro poznámky a shrnutí nejdůležitějších tipů a nástrojů.

Celodenní občerstvení:

Během nabitého dne je k dispozici spousta výborné kávy, bagetek, ovoce, sýrů a sladkých dortů.

Dobré víno, pivo a drinky:

Školením nekončíme. Večer vás zveme na skleničku vína, pivo a drink a probereme cokoli dalšího, co vás zajímá.

Matěj Matolín

Píše nejčtenější HR blog Lovec Hlav a v kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Matěj má zkušenosti z náboru programátorů i tisícovek pracovníků do výroby.

Matěj Matolín

Michal Hardyn

Specialista na internetové projekty a start-upy. Pohybuje se v oblastech online vzdělávání a HR. Kromě Staria založil i cashback portál Tipli a kariérní portál VímVíc. Michal ve svých firmách buduje štíhlou startupovou kulturu a zodpovídá za nábor zaměstnanců.

Michal Hardyn

Máte dotazy? Tady jsou odpovědi

Pro koho je tohle školení?

Především pro všechny pracovníky v HR, začínající i senior marketéry, managery i jejich šéfy, majitele firem a pracovníky z personálních agentur. Školení je pro všechny, kdo se podílí na náboru lidí do týmu nebo firmy.

Co si mám vzít s sebou?

Bude o vás dobře postaráno. Připravíme – pracovní sešit, psací potřeby, papíry, občerstvení. Do mailu vám zašleme instrukce, jak se k nám dostanete. Na vás bude dorazit s dobrou náladou.

Co všechno je v ceně školení?

Občerstvení, oběd, tištěné materiály, 15leté know-how v HR a digitálu, pracovní sešit s tahákem včetně seznamu osvědčených nástrojů pro HR, certifikát, posezení s lektory, kontakty pro vaše navazující dotazy a komentáře.

Jídlo je v ceně?

Ano, o jídlo a pitný režim je po celý den postaráno – snídaně, coffee breaky, společný teplý oběd a večerní drinky.

Vystavíte mi fakturu?

Ano, stačí vyplnit v přihlášce své fakturační údaje. Pokud nejste plátce DPH, napište to prosím do poznámky k objednávce, zkusíme najít řešení.

Jak můžu zaplatit?

Do 24 hodin od objednávky obdržíte informace k platbě do mailu. Zaplatíte bankovním převodem.

Jak jsou spokojeni předchozí účastníci?

Za 3 roky prošlo školením přes 300 účastníků z více než 100 firem. Účastníci se z firem vrací opakovaně. Pokud chcete znát reakce účastníků školení, mrkněte třeba do komentářů pod příspěvky na LinkedIn.

Kontaktujte nás

Michal s Matějem vám rádi odpoví.

hardyn@stario.cz+420 777 555 249