Tajemství náborových kampaní na Facebooku
Jak vytvořit reklamní kampaně, které budou efektivní a přitáhnou vám dostatek relevantních kandidátů? O tom jsme si povídali s Michalem Mikuláškem z firmy Prodator. Zde jsou hlavní body:
- Facebooková reklamní kampaň je daleko sofistikovanější, než jen postnout jeden příspěvek a podpořit ho reklamou. To není kampaň, to jsou často jen vyhozené peníze.
- Je třeba vytvořit několik verzí vizuálů a textů, a v kampani testovat, které fungují nejlépe.
- Pro zachycení pozornosti je důležitá fotka – nikdy nepoužívejte fotky z fotobanky.
- Reklama musí jasně a „na první dobrou“ sdělovat hlavní výhody a benefity pro kandidáta.
- Spolu s reklamní kampaní je třeba vytvořit landing page, kam se zájemci nasměřují, a kde se mohou přihlásit.
- 70% až 80% přístupů na Facebook je z mobilu. Přihlašování na pozici proto musí být pro kandidáty velmi jednoduché.
- Facebooková reklama vám poskytuje daleko víc analytiky, než pracovní portály.
- Pokud chcete inspiraci, podívejte se do knihovny facebookových reklam.
- Vyvarujte se zbytečných chyb – ukázky co nedělat najdete v Michalově ebooku.
-
Aplayerz s.r.o.
-
Přemyslovská 11, Praha 3
-
info@digitalnihr.cz
-
+420 702 137 844
Rychlé odkazy
Právě jsme poslali potvrzovací e-mail. Podívejte se do vaší schránky.