Zásady zpracování osobních údajů

Tyto zásady platí mezi vámi, uživatelem této webové stránky, a Aplayerz, vlastníkem a poskytovatelem této webové stránky. Tato politika se vztahuje na naše použití jakýchkoliv a všech údajů shromážděných námi ve vztahu k vašemu používání této webové stránky a jakýchkoliv služeb nebo systémů zde.

1. Naše totožnost jakožto správce a definice pojmů

V této politice budou následující termíny mít následující významy:

"Účet": znamená souhrnně osobní informace, platební údaje a přihlašovací údaje používané uživateli k přístupu k materiálům a/nebo jakémukoliv komunikačnímu systému na webové stránce;

"Obsah": znamená jakýkoliv text, grafiku, obrázky, audio, video, software, kompilace dat a jakoukoliv jinou formu informací schopnou být uložena v počítači, která se objeví na této webové stránce nebo tvoří její součást;

"Cookie": znamená malý textový soubor umístěný na vašem počítači společností Aplayerz, když navštívíte určité části této webové stránky. To nám umožňuje identifikovat opakující se návštěvníky a analyzovat jejich zvyky při prohlížení v rámci webové stránky;

"Data": znamená souhrnně všechny informace, které předkládáte na webovou stránku. To zahrnuje, ale není omezeno na, detaily účtu a informace předložené pomocí jakékoliv naší služby nebo systému;

"Aplayerz": znamená Aplayerz,

"Systém": znamená jakoukoliv online komunikační infrastrukturu, kterou Aplayerz zpřístupňuje prostřednictvím webové stránky, ať už nyní nebo v budoucnu. To zahrnuje, ale není omezeno na, webový e-mail, nástěnky, chatovací služby a e-mailové odkazy;

"Uživatel" / "Uživatelé": znamená jakoukoliv třetí stranu, která přistupuje k webové stránce a není zaměstnána společností Aplayerz a jednající v rámci svého zaměstnání;

a"Webová stránka": znamená webovou stránku, kterou aktuálně používáte (www.digitalnihr.cz) a jakékoliv subdomény této stránky (např. subdomain.yourschool.com) kromě případů, kdy jsou výslovně vyloučeny jejich vlastními podmínkami a podmínkami.

2. Informace, které o vás shromažďujeme

Od okamžiku vaší registrace na školení o vás shromažďujeme následující informace:
  • Jméno a Příjmení
  • E-mail
  • Datum a čas registrace
  • Datum a čas poslední aktivity na portálu
  • Fakturační údaje
  • Telefonní číslo
  • Hodnocení kurzů
  • Typ operačního systému smartphonu
  • Z jaké jste organizace
  • Nastavení odběru e-mailů


Není-li napsáno jinak, jsou osobní údaje zpracovávány na základě čl. 6 písm. b) GDPR z důvodu plnění smlouvy (Vy jste si objednali placenou nebo bezplatnou službu a my ji máme dle smlouvy poskytnout), čl. 6 písm. f) GDPR z důvodu oprávněného zájmu (kdy máme možnost Vás informovat o obdobných službách, které jste si od nás už objednali) a z důvodu plnění povinností podle čl. 6 písm. c) GDPR (kdy jsme z důvodu plnění povinností vůči veřejnoprávním orgánům povinni uchovávat např. faktury apod. pro účely kontroly).

Údaje potřebné k registraci a přihlášení
Mezi údaje potřebné k registraci se řadí:

  • jméno
  • příjmení
  • e-mail
  • heslo
Jméno a příjmení nám slouží k tomu, abychom vás dokázali identifikovat v portálu a abychom věděli, že jste reálná osoba. Pod svým jménem a příjmením také vystupujete například v případě srovnávacích žebříčků aktivity (např. uvnitř firmy).

E-mail a heslo slouží jako přístupové údaje do portálu. Bez nich byste se nemohli přihlásit.

Údaje o aktivitě na portálu
Mezi údaje o aktivitě na portálu patří:

  • datum a čas registrace
  • datum a čas poslední aktivity
  • zda máte aktivní session
Datum a čas vaší registrace si ukládáme kvůli tomu, abychom věděli, odkdy jste registrovaným uživatelem a odkdy počíná běžet náš smluvní vztah.

Datum a čas poslední aktivity si ukládáme jednak proto, abychom věděli, jak jste aktivní při vzdělávání a případně vám pomohli to zlepšit, a jednak proto, abychom poznali, že jste na portál zanevřeli a že už nemáte o vzdělávání zájem, abychom vás odstranili jako adresáta našich newsletterů apod.

Informaci o aktivní session si ukládáme ze dvou důvodů. Prvním důvodem je to, abyste se při každém vstupu na naše stránky nemuseli pořád přihlašovat. Podle aktivní session vás poznáme a rovnou vás přihlásíme do vašeho účtu.

Vstupní dotazník
Po registraci se vás formou dotazníku ptáme na tyto informace:

  • V jak velké společnosti pracujete?
  • Jaká je vaše pracovní pozice?
  • Jaký operační systém používáte ve svém mobilním telefonu?
Tato data nám umožňují lépe vám připravit obsah tak, abyste se nemuseli brodit stovkami kurzů a hledat mezi nimi to, co vás zajímá.

Údaje o organizacích
Organizace je souhrn účtů na portálu, kde všechny účty spadají právě pod takovou organizaci. Organizace jsou zpravidla společnosti, které si u nás předplatí obsah.

Pokud jste členem organizace, ukládáme si o vás následující informace:

  • členství v organizaci
  • role v organizaci
  • členství v týmu v organizaci
Členství v organizaci potřebujeme znát z toho důvodu, abychom vám mohli poskytnout přístup k placenému obsahu. Předplatné je totiž zpracováváno na úrovni organizace samotné a přestože vy jako jednotlivec předplatné nemáte, členství v organizaci s platným předplatným vás opravňuje k tomu, abyste přistupoval/a k placenému obsahu.

Vaši roli v organizaci potřebujeme znát z toho důvodu, abychom vám podle toho v portálu povolili jednotlivé operace. Rozlišujeme 3 role: Manažer, Analytik a Člen.

Člen je řadový zaměstnanec, který má přístup ke vzdělávání a vlastním statistikám.

Analytik vidí to, co člen, a ještě navíc má přístup k podrobnějším statistikám přehrávání členů organizace v daném týmu.

Manažer má stejná práva jako člen a analytik, ještě navíc však může přidávat nové lidi do organizace, měnit jim role, vytvářet týmy a přiřazovat do nich členy, upravovat vzdělávací plán.

Členství v týmu v organizaci potřebujeme vědět proto, abychom byli schopni vyfiltrovat pro analytiky organizací pouze ta data, která vidět mají. Tým si můžete představit jako ekvivalent firemního oddělení. Pokud jste například členem oddělení HR, chcete vidět statistiky pouze HR kolegů, nikoliv statistiky svých IT kolegů. A k tomu právě slouží týmy.

Údaje související s objednávkou a platbou
Pokud se rozhodnete si objednat přístup (předplatné) k placenému obsahu, ukládáme si o vás tyto údaje:

  • jestli a od kdy do kdy máte zaplaceno (+ historie)
  • fakturační údaje
  • telefonní číslo
Informace o tom, zdali máte nebo nemáte zaplaceno, potřebujeme z prostého důvodu – abychom vám mohli odemknout přístup ke kurzům. Historii vašich objednávek evidujeme z toho důvodu, abyste měli dobrý přehled a abychom vám mohli kdykoliv poskytnout fakturu ke stažení.

Vaše fakturační údaje si evidujeme z toho důvodu, abychom vám mohli vystavit platnou fakturu za vaši objednávku. Zároveň je to pro vás pohodlnější – stačí je vyplnit jednou a do budoucna už si je portál bude pamatovat.

Zároveň si údaje o fakturaci ukládáme z důvodu povinnosti archivovat je pro případ kontroly ze strany finančního úřadu.

Vaše telefonní číslo evidujeme pro případné co možná nejrychlejší vyřešení problému s objednávkou. Telefon používáme v případě problému jako primární kontakt. Telefon nevyužíváme k marketingovým účelům.

Informace pro newslettery
Registrovaným uživatelům posíláme pravidelný e-mailový newsletter. Protože si zakládáme na tom, aby naše doručování obsahu bylo co nejvíce relevantní, ukládáme si o vás několik informací, které nám pomáhají vám doručovat maximálně relevantní obsah. Jsou to tyto informace:

  • typ operačního systému vašeho smartphonu
  • velikost firmy
  • pracovní pozice
Typ operačního systému vašeho smartphonu si ukládáme z toho důvodu, abychom věděli, jestli vám máme posílat kurzy s aplikacemi na Android či iOS platformu.

Velikost firmy nám umožní zjistit, jaké typy nástrojů jsou pro vás relevantní a jaké pracovní procesy můžeme očekávat.

Pracovní pozici zjišťujeme proto, abychom dokázali doporučit relevantnější obsah (například veřejných webinářů).

Detailně o newsletterech pojednává samostatná kapitola dále v dokumentu.

E-mailová komunikace směrem k vám
Pod e-mailovou komunikaci směrem k vám spadají 3 hlavní oblasti e-mailů:

  • nezbytné transakční e-maily
  • vypnutelné transakční e-maily
  • newslettery

Nezbytné transakční e-maily
Nezbytné transakční e-maily jsou takové e-maily, které obsahují nezbytné informace k tomu, aby váš účet mohl fungovat.

Příkladem nezbytných transakčních e-mailů jsou například e-maily s odkazem pro reset hesla, e-maily s odkazem potvrzujícím platný e-mail při registraci, e-maily oznamující změnu obchodních podmínek apod.

Tyto e-maily není možné vypnout, protože bez nich byste nemohli svůj účet používat, nebo by bez nich mohlo dojít k porušení smlouvy. Tyto e-maily nikdy neobsahují žádná obchodní sdělení.

Vypnutelné transakční e-maily
Vypnutelné transakční e-maily jsou takové e-maily, které jsou vám zasílány automaticky na základě vašeho chování uvnitř portálu.

Příkladem vypnutelných transakčních e-mailů jsou e-maily s přehledem vašich statistik přehrávání za vybrané období, e-maily při delší neaktivitě, e-maily s prosbou o hodnocení kurzu či zpětnou vazbu apod.

Všechny tyto e-maily si můžete vypnout. Zaručujeme vždy alespoň tu možnost úplně vypnout všechny vypnutelné transakční e-maily naráz. Možnost vypnout jen některé typy vypnutelných transakčních e-mailů hodláme zavést.

Vypnutelné transakční e-maily jsou všechny ve výchozím stavu nastaveny jako zapnuté. Vypnout si je můžete v nastavení ve svém profilu uvnitř portálu. Na tuto stránku se můžete také prokliknout z každého e-mailu tohoto typu.

Tyto transakční e-maily zpravidla nemají povahu obchodního sdělení, ale není to vždy pravidlem, zejména kvůli různému chápání pojmu obchodní sdělení.

Newslettery
Newslettery jsou takové e-maily, které vám zpravidla nejsou zasílány automaticky na základě vašeho chování v portálu a pokud ano, vyžadují speciální opt-in (například zadání e-mailu do pop-up okna na základě kterého získáte voucher na kurz zdarma apod.).

Newslettery rozlišujeme čtyři:

  • tipy na kurzy
  • pravidelný newsletter
  • ostatní newslettery
  • newslettery se speciálním opt-inem

Tipy na kurzy: Takový newsletter zpravidla obsahuje odkaz na jedno video, které je standardně dostupné jen platícím uživatelům. Díky newsletteru si ho ale můžete přehrát i když nemáte placený účet.

Pravidelný newsletter: zasíláme 1x za 14 dnů. V pravidelném newsletteru shrnujeme nejnovější obsah z našeho blogu.

Ostatní newslettery: jsou nepravidelné newslettery, které posíláme ku příležitosti konání různých zajímavých akcí s tématikou digitálních inovací apod. Obsah těchto newsletterů je proměnlivý. Stejně tak, vzhledem k jejich povaze, i doba odesílání.

První tři typy newsletterů vám zasíláme na základě vaší registrace. Odhlášení z těchto newsletterů je možné v každém z e-mailu v patičce. Odhlášením z jednoho newsletteru se odhlásíte ze všech 3 typů newsletterů naráz. Odhlásit vás také můžeme, pokud o to požádáte na adrese matej@aplayerz.io.

Newslettery se speciálním opt-inem vyžadují, abyste sami zadali do textového pole svůj e-mail a přihlásili se k jejich odběru. Pokud je u tohoto speciálního opt-inu zároveň napsané, že vás zařadíme do našeho newsletteru, znamená to, že vám budeme zasílat i tři ostatní typy newsletterů. To ale neplatí v případě, že jste se již v minulosti z těchto newsletterů odhlásili. Takové odhlášení je trvalé a můžeme ho zrušit jedině, pokud si o to osobně požádáte.

Všechny typy newsletterů mají povahu obchodního sdělení.

Pro rozesílání automatizované e-mailové komunikace používáme službu třetí strany Mailchimp, případně Mandrill (SMTP služba Mailchimpu).

Univerzální opt-out ze všech e-mailů
Pro úplné odhlášení z veškeré e-mailové komunikace můžete odeslat e-mail na matej@aplayerz.io. Na základě vaší žádosti provedeme odhlášení z úplně veškeré e-mailové komunikace s výjimkou nezbytných transakčních e-mailů.

Pokud si nepřejete dostávat ani nezbytné transakční e-maily, je třeba, abychom váš účet smazali úplně.

3. Jak data a údaje používáme

3.1 Jakékoliv osobní údaje, které poskytnete, budou uchovávány společností Aplayerz po dobu, kdy používáte služby a systémy poskytované na webové stránce. Údaje, které můžete poskytnout prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního systému, který můžeme poskytovat, mohou být uchovávány po delší dobu až jednoho roku.

3.2 Pokud nejsme povinni nebo oprávněni zákonem tak učinit a s výhradou článku 4, vaše údaje nebudou zveřejněny třetím stranám. To zahrnuje naše pobočky a/nebo jiné společnosti v rámci naší skupiny.

3.3 Veškeré osobní údaje jsou bezpečně uchovávány v souladu se zásadami zákona o ochraně osobních údajů z roku 1998. Pro více podrobností o zabezpečení viz článek 9 níže.

3.4 Jakékoliv nebo všechny výše uvedené údaje mohou být čas od času požadovány námi, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší službu a zkušenost při používání naší webové stránky. Konkrétně mohou být údaje použity námi z následujících důvodů:

3.4.1 interní vedení záznamů;
3.4.2 zlepšení našich produktů / služeb;
3.4.3 zasílání propagačních materiálů e-mailem, které by vás mohly zajímat;
3.4.4 kontaktování pro účely průzkumu trhu, které může být provedeno pomocí e-mailu, telefonu, faxu nebo pošty. Tyto informace mohou být použity k přizpůsobení nebo aktualizaci webové stránky.

4. Poskytování údajů třetím stranám

Zejména pro používání marketingových nástrojů a aplikací naší společností poskytujeme vaše osobní data v minimální možné míře třetím stranám. To však neznamená, že bychom vaše data někomu prodávali nebo je zneužívali. Můžete si pod tím jednoduše představit to, že vaše e-maily například nahrajeme do e-mailového nástroje Mailchimp, abychom vám mohli odesílat newslettery se zajímavým obsahem.Třetí strany, které zpracovávají vaše osobní údaje, jenž jim poskytujeme, jsou:

Google Analytics: https://policies.google.com/privacy?hl=cs&gl=cz
Mailchimp: https://mailchimp.com/legal/privacy/
GetSiteControl: https://getsitecontrol.com/blog/getting-ready-gdpr/
iDoklad: https://www.idoklad.cz/blog/gdpr-v-idokladu-zjistete-jak-zpracovavame-vase-udaje-jak-je-chranime

Dbáme na to, aby všechny služby třetích stran pracujících s vašimi osobními údaji dodržovaly zásady GDPR. Dbáme na to, aby tyto třetí strany byly prověřené a pokud možno globálně používané.Za žádných okolností vaše data neposkytujeme třetím stranám neoprávněně a neprodáváme je dále.

5. Technická a organizační opatření

Osobní údaje budeme zpracovávat manuálně ve fyzické podobě a elektronicky včetně automatického zpracování. V souladu s GDPR přijmeme veškerá technická a organizační opatření, která zajistí zabezpečení ochrany osobních údajů, a která vyloučí možnost neoprávněného nebo nahodilého přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů - jedná se např. o uchovávání osobních údajů v zabezpečených prostorách a elektronicky na zabezpečných serverech, pravidelné bezpečnostní zálohy, zabezpečení přístupových údajů, různá úroveň oprávnění zaměstnanců, elektronické zabezpečení, antivirová ochrana, bezpečnostní směrnice, vnitřní předpisy, šifrování. Tato opatření budeme udržovat v platnosti po celou dobu naší spolupráce.

Pověříme zpracováním osobních údajů pouze vybrané zaměstnance, které informujeme o povinnostech dle GDPR a povinnosti mlčenlivosti.

6. Doba uložení osobních údajů

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze po dobu, která je nezbytná k naplnění účelu zpracování, tj. po dobu provozování portálu, vždy však do té doby, dokud není váš profil odstraněn (ať už z vašeho či našeho podnětu). Maximální doba, po kterou si tato data ukládáme, jsou 3 roky od vaší poslední aktivity. V případě oprávněného zájmu u potenciálního soudního sporu uchováváme vaše osobní údaje nejdéle po dobu pěti let (v případě probíhajícího sporu do jeho úplného ukončení). To platí pouze pro ty osobní údaje, které potřebujeme po tuto dobu zpracovávat. Nepotřebné osobní údaje odstraňujeme vždy nejpozději do 3 let od poslední aktivity. Pokud ke zpracování vašich osobních údajů nebudou jiné zákonné důvody, bezpečně je odstraníme.

7. Jaká máte práva a jak jich využít

Právo na zpřístupnění informací a právo na jejich ochranu
Kdykoliv v budoucnu budete chtít, můžete nás zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitalnihr.cz požádat o zaslání potvrzení, zda jsou či nejsou Vaše osobní údaje zpracovávány. V případě, že vaše údaje námi budou zpracovány, můžeme vás na vaši žádost nad rámec informací poskytnutých v Obchodních podmínkách a v těchto Zásadách ochrany osobních údajů informovat i o případných třetích osobách, kterým byly nebo budou vaše osobní údaje zpřístupněny a pokud nezískáme osobní údaje od vás, máte právo na veškeré nám dostupné informace o tom, odkud jsme Vaše osobní informace získali.

Pokud o vás budeme zpracovávat vaše osobní údaje nepřesně, můžete nás na tuto skutečnost zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitalnihr.cz upozornit, my pak bez zbytečného odkladu nepřesné osobní údaje opravíme.

Některé své osobní údaje si můžete upravit ve svém profilu na webových stránkách či v našem newsletteru. V případě, že byste nám chtěli doplnit některé osobní údaje, které jste nám dříve neposkytli, a tyto osobní údaje jsou nezbytné pro zajištění námi poskytovaných služeb, stačí je v příslušném místě vyplnit celé ještě jednou.

Právo vznést námitky proti zpracování osobních údajů
Proti zpracování vašich osobních údajů z naší strany máte právo vznést námitky, a to zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitalnihr.cz. Pokud takovou námitku podáte, nebudeme moci vaše osobní údaje zpracovávat, dokud neprokážeme, jaký oprávněný důvod pro zpracování máme, a že tento náš důvod převažuje nad vašimi zájmy, vašimi právy a svobodami či nad výkonem nebo obhajobou právních nároků.

Právo na omezení práce s osobními údaji
Máte právo, abychom omezili jakékoliv zpracování vašich osobních údajů včetně jejich vymazání:

a) Pokud nám dáte vědět, že jsou námi shromažďované osobní údaje nepřesné, a to až do ověření jejich správnosti.

b) Pokud bude zpracování vašich osobních údajů protiprávní a vy požádáte zasláním zprávy na e-mailovou adresu matej@aplayerz.io namísto o vymazání o omezení jejich použití.

c) Pokud vaše osobní údaje již sice nebudeme potřebovat pro zajištění našich služeb, ale vy je budete požadovat pro určení, výkon nebo obhajobu vašich právních nároků.

d) Pokud vznesete námitku proti zpracování dle odstavce výše, a to do doby, než ověříme, zda naše důvody zpracování převažují nad vašimi zájmy.

Právo být zapomenut (právo na vymazání osobních údajů)
V případě, že zjistíte, že zpracováváme vaše osobní údaje:

a) Přestože již není jejich zpracování potřebné pro účely, kvůli kterým jsme je získali.

b) Přestože odvoláte souhlas s jejich zpracováním a zároveň nebude existovat žádný další důvod pro jejich zpracování (samozřejmě jen v případech, kde zpracováváme vaše osobní údaje na základě vašeho souhlasu).

c) Pokud vznesete námitku podle odstavce uvedeného výše a my vám nebudeme schopni prokázat oprávněné důvody pro jejich zpracování, které převažují nad vašimi zájmy, vašimi právy a svobodami či nad výkonem nebo obhajobou právních nároků.

d) Neoprávněně.

Máte právo na to, abychom bez zbytečného odkladu od oznámení takovýchto skutečností zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitslnihr.cz takto zpracovávané osobní údaje vymazali. Údaje pak nemůžeme ani na vaši žádost vymazat, pokud bude jejich zpracování nezbytné pro výkon práva na svobodu projevu a informace, pro splnění některé naší právní povinnosti nebo pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu, či pro určení, výkon nebo obhajobu našich právních nároků.

Právo na poskytnutí údajů ve strojově čitelné formě
Pokud nás zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitalnihr.cz požádáte, abychom vám poskytli námi zpracovávané osobní údaje, zašleme vám je ve strukturovaném běžně používaném a strojově čitelném formátu (např. formát *.pdf, nebo některý z tabulkových formátů). Pokud nás požádáte, abychom vaše osobní údaje zaslali jinému správci osobních údajů, máme povinnost tak učinit.

Právo kdykoliv nás požádat o zastavení zasílání obchodních sdělení
V případě, že od nás již nebudete chtít dostávat obchodní sdělení, můžete nám vaše námitky proti zasílání kdykoliv i bez udání důvodů sdělit buď kliknutím na označený odkaz, který bude součástí každého obchodního sdělení, popřípadě zasláním zprávy na e-mailovou adresu info@digitalnihr.cz.

Právo podat stížnost u Úřadu na ochranu osobních údajů
V případě, že podle vašeho názoru neplníme všechny naše právní povinnosti vzniklé v souvislosti se zpracováním vašich osobních údajů, můžete se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, a to buď na adrese jejich sídla Pplk. Sochora 27, Praha 7, PSČ 170 00, na e-mailu posta@uoou.cz, či jakoukoliv jinou cestou, kterou bude Úřad na ochranu osobních údajů akceptovat. Bližší informace o úřadu najdete na webových stránkách www.uoou.cz.

8. Zpracování osobních údajů na základě pověření správce

V případě, že jste součástí organizace a tato organizace u nás zakoupí produkt a též nám poskytne vaše osobní údaje, abyste mohli mít vlastní přístup na náš portál, vystupujeme v takovém případě jako zpracovatel osobních údajů a poskytnutí osobních údajů ze strany organizace bereme jako pověření k jejich zpracování. V případě, že není ohledně zpracování osobních údajů uzavřena samostatná dohoda, aplikují se na zpracování osobních údajů z naší strany tyto Zásady (zejména tento článek a přiměřeně všechna další ustanovení těchto Zásad).

Právním základem a účelem zpracování takto poskytnutých osobních údajů je čl. 6 písm. b) GDPR, tedy plnění smlouvy, čl. 6 písm. c) plnění povinností naší společností a čl. 6 písm. f) GDPR oprávněný zájem, jak je uvedeno výše. Zpracování osobních údajů z naší strany probíhá pouze na základě pokynů organizace jako správce a vždy v souladu s GDPR.

My se po dobu zpracování osobních údajů zavazujeme dodržovat technická a organizační opatření, která zajistí dostatečnou úroveň zabezpečení těchto osobních údajů.

Dále se zavazujeme, že na žádost organizace jako správce poskytneme informace a dokumenty k prokázání, že naše činnosti související se zpracováním osobních údajů jsou v souladu s GDPR.

Všichni naši lidé jsou zavázáni povinností mlčenlivosti, pokud jde o všechny poskytnuté údaje. Údaje neposkytujeme třetím osobám s výjimkou používání výše uvedených nástrojů jako je MailChimp apod.

Naše společnost se zavazuje poskytovat organizaci jako správci součinnost při žádostech subjektů údajů, při kontrole ze strany dozorového úřadu a dalších činnostech v souladu s GDPR a též se zavazuje bez zbytečného odkladu oznámit porušení zabezpečení osobních údajů.
Created with