Blog

Nejnovější články

ChatGPT-5 přichází - chytřejší AI pro všechny

ChatGPT-5 přichází - chytřejší AI pro všechny

09-09-2025

Nový ChatGPT-5 automaticky volí správný model podle složitosti dotazu, méně si „vymýšlí“ a zjednodušuje práci s AI. V článku se dozvíte, co se změnilo, jak funguje „hluboké myšlení“, jaké jsou limity zdarma vs. Plus a proč jde spíš o evoluci než revoluci.

Udělejte si z AI osobního kouče

Udělejte si z AI osobního kouče

07-09-2025

Představte si: Zítra vás čeká náročný rozhovor se zaměstnancem o jeho výkonu. Večer před tím sedíte doma, v hlavě si přehráváte možné scénáře a cítíte rostoucí nervozitu.

Jak vybrat AI nástroj a nenaběhnout si

Jak vybrat AI nástroj a nenaběhnout si

07-09-2025

Průvodce výběrem AI nástrojů: jak poznat ty užitečné, vyhnout se pastem a investovat jen do řešení, která přinesou výsledky


Ostatní články

60 praktických tipů pro pracovní inzerát

60 praktických tipů pro pracovní inzerát

14-08-2025

Největším problémem pracovních inzerátů je jejich vágnost a neurčitost. Na první pohled se tváří jako stránka plná informací, ale když se začtete, najdete samá "motivující finanční ohodnocení", "dynamické kolektivy" nebo "nadstandardní nabídky benefitů".

Sbohem spamu na LinkedInu: jak dostávat kvalitní obsah

Sbohem spamu na LinkedInu: jak dostávat kvalitní obsah

14-08-2025

Unavuje vás prosévání nerelevantního obsahu na LinkedIn? Připadá vám, že těch selfíček, snídaní a motivačních citátů je poslední dobou nějak moc? S rychlým nárůstem obsahu může být obtížnější najít relevantní materiál, nicméně stačí pár hacků a LinkedIn se změní v kvalitní zdroj informací.

Nábor v akci! Aneb jak vzkřísit váš employer brand.

Nábor v akci! Aneb jak vzkřísit váš employer brand.

12-08-2025

Employer branding musí být navázaný na konkrétní náborovou komunikaci. Nestačí si popsat hodnoty, udělat strategie a vytvořit pěkný obsah. Je třeba jej dostat k těm správným kandidátům, protože jinak celé úsilí přijde vniveč. V článku si ukážeme, jak na to.

Jak vytvořit skvělý pracovní inzerát pomocí AI

Jak vytvořit skvělý pracovní inzerát pomocí AI

12-08-2025

Příprava kvalitního pracovního inzerátu obvykle zabere 2 až 5 hodin práce. To je spousta času, který byste mohli věnovat třeba práci s kandidáty. S pomocí AI můžete tento proces výrazně zrychlit a zároveň zachovat nebo dokonce zvýšit kvalitu inzerátu.

Jak vykouzlit firemní hodnoty za 5 minut

Jak vykouzlit firemní hodnoty za 5 minut

12-08-2025

Trápíte se s firemními hodnotami? Přemýšlíte, jak správně postavit náborové argumenty v inzerci nebo na webu? Chcete správně pojmenovat vaše silné stránky? V tomto praktickém cvičení využijeme Atmoskop, Instant Data Scraper a ChatGPT.

Nejčastější persony uživatelů LinkedInu

Nejčastější persony uživatelů LinkedInu

12-08-2025

Někteří lidé nemají na LinkedIn workshopech co dělat. A nemyslím to nijak zle. Školení je drahá věc a musíte dobře vědět, do koho a proč investujete. A hlavně, zda on sám o to má zájem.

Jak dochutit pracovní inzerát

Jak dochutit pracovní inzerát

12-08-2025

Většina inzerátů obsahuje jen klasické "Požadujeme / Nabízíme". Je to promarněná příležitost. Inzerát by neměl být nudný plakát na nástěnce, ale musí to být atraktivní a informačně nabitá "landing page", kterou kandidáty opravdu baví číst.

AI pro hledání práce

AI pro hledání práce

12-08-2025

Umělá inteligence (AI) se stává stále významnější součástí náborového procesu. Jak na straně kandidátů, tak na straně firem.

Připravte si kompletní výběrko s ChatGPT

Připravte si kompletní výběrko s ChatGPT

11-08-2025

Než se pustíme do náboru, musíme přesně vědět, koho hledáte. AI nám pomůže definovat pozici a požadavky na kandidáty, ale pro kvalitní výstup je klíčové poskytnout dostatek kontextu.

Myslíte, že vaše pracovní inzeráty fungují? A jak to měříte?

Myslíte, že vaše pracovní inzeráty fungují? A jak to měříte?

11-08-2025

Pracovní inzeráty jsou stále tou hlavní cestou, jak se kandidáti o pozici dozvědí. Je ve finále jedno, zda vidí inzerát na kariérních stránkách, pracovním portále nebo ho dostanou mailem od recruitera.

Pracovní inzerát je reklamní text

Pracovní inzerát je reklamní text

11-08-2025

Co je největší omyl recruitmentu? Když si pleteme popis pracovního místa (job description) a pracovní inzerát. Job description je suchý pracovněprávní dokument, ale pracovní inzerát je REKLAMNÍ TEXT.

Jak vylepšit nábor pomocí videa

Jak vylepšit nábor pomocí videa

11-08-2025

Video má v náboru spoustu využití: video příspěvky na LinkedIn, kariérní videa na YouTube, oslovovací video zprávy, rozhovory, podcasty, short videa apod. Svěží náborová komunikace se bez videa neobejde.