Co zajímá kandidáty? Reálné příběhy a obsah
DigitálníHR, Hiring
DigitálníHR, Hiring
Největším problémem pracovních inzerátů je jejich vágnost a neurčitost. Na první pohled se tváří jako stránka plná informací, ale když se začtete, najdete samá "motivující finanční ohodnocení", "dynamické kolektivy" nebo "nadstandardní nabídky benefitů".
Unavuje vás prosévání nerelevantního obsahu na LinkedIn? Připadá vám, že těch selfíček, snídaní a motivačních citátů je poslední dobou nějak moc? S rychlým nárůstem obsahu může být obtížnější najít relevantní materiál, nicméně stačí pár hacků a LinkedIn se změní v kvalitní zdroj informací.
Employer branding musí být navázaný na konkrétní náborovou komunikaci. Nestačí si popsat hodnoty, udělat strategie a vytvořit pěkný obsah. Je třeba jej dostat k těm správným kandidátům, protože jinak celé úsilí přijde vniveč. V článku si ukážeme, jak na to.
Příprava kvalitního pracovního inzerátu obvykle zabere 2 až 5 hodin práce. To je spousta času, který byste mohli věnovat třeba práci s kandidáty. S pomocí AI můžete tento proces výrazně zrychlit a zároveň zachovat nebo dokonce zvýšit kvalitu inzerátu.
Trápíte se s firemními hodnotami? Přemýšlíte, jak správně postavit náborové argumenty v inzerci nebo na webu? Chcete správně pojmenovat vaše silné stránky? V tomto praktickém cvičení využijeme Atmoskop, Instant Data Scraper a ChatGPT.
Někteří lidé nemají na LinkedIn workshopech co dělat. A nemyslím to nijak zle. Školení je drahá věc a musíte dobře vědět, do koho a proč investujete. A hlavně, zda on sám o to má zájem.
Většina inzerátů obsahuje jen klasické "Požadujeme / Nabízíme". Je to promarněná příležitost. Inzerát by neměl být nudný plakát na nástěnce, ale musí to být atraktivní a informačně nabitá "landing page", kterou kandidáty opravdu baví číst.
Umělá inteligence (AI) se stává stále významnější součástí náborového procesu. Jak na straně kandidátů, tak na straně firem.
Než se pustíme do náboru, musíme přesně vědět, koho hledáte. AI nám pomůže definovat pozici a požadavky na kandidáty, ale pro kvalitní výstup je klíčové poskytnout dostatek kontextu.
Pracovní inzeráty jsou stále tou hlavní cestou, jak se kandidáti o pozici dozvědí. Je ve finále jedno, zda vidí inzerát na kariérních stránkách, pracovním portále nebo ho dostanou mailem od recruitera.
Co je největší omyl recruitmentu? Když si pleteme popis pracovního místa (job description) a pracovní inzerát. Job description je suchý pracovněprávní dokument, ale pracovní inzerát je REKLAMNÍ TEXT.